Könyvborító

CIO - A Chief Information Officer Kézikönyve

Először magyar szerzőktől, megjelent!

Az informatika alkalmazása az üzleti stratégia, illetve a működés fontos része minden vállalatnál. Az ezt képviselő Chief Information Officer (CIO, informatikai vezető) ma már egyik meghatározó szereplője a vállalati menedzsmentnek. A CIO többirányú, összetett feladatokat végez vezető munkatársaival együtt. A CIO Kézikönyv ezt a munkát támogatja: újabb ismeretek, gyakorlati megoldások és esettanulmányok együttes felvonultatásával. A könyv 12 szerző koherens munkája.


Minden szakma kiépíti idővel azt a könyvtárat, mely jól reprezentálja tudásanyagát, és amely idővel felhalmozódik és megosztható. Fontos, hogy az ismeretek széles palettája időben és megbízható tartalommal jusson el a szakemberekhez, papíron és digitális formában egyaránt. Magyarországon az informatikai szakma – mely igen széles spektrumot fog át – bővelkedik a technikai, technológiai, megoldás-készítési, eszközspecifikációs könyvekben, de a szakmát érintő speciális, magyar nyelvű menedzsmentismeretek helyén még üres a könyvespolc.

Tartalom
FŐ FEJEZETEK:


1 Az informatika szerepe és a CIO
1/2 Mit várnak el az informatikától?
1/3 Ki a CIO?
1/4 Hogyan működik az informatika?
2 HR-menedzsment az informatikában
2/2 Bevezetés
2/3 Informatikus munkatársak keresése, kiválasztása
2/4 Informatikus munkatársak motiválása
2/5 Önfejlesztés, a CIO saját karrierjének menedzselése
2/6. Segédletek
3 Informatikai infrastruktúramenedzsment
3/2 Bevezetés
3/3 ITIL – szolgáltatás-felügyelet
3/4 Microsoft Operations Framework *
4 Informatikai rendszerek üzemeltetése
4/2 Bevezetés
4/4 Informatikai rendszerek felügyelete
4/6 A help desk szervezet és szolgáltatás *
5 Informatikai kontrolling *
5/2 Az informatikai rendszerek és szervezetek hatásosságának és hatékonyságának támogatása
5/3 Kontrolling perspektívák
6 Informatikai stratégiamenedzsment
6/2 Informatikai stratégia: a filozófiától a cselekvési tervig
6/5 Az e-üzlet informatikai stratégiája *
7 Informatikai biztonságmenedzsment
7/2 Bevezetés
7/3 Informatikai biztonság a szervezeti biztonság tükrében
7/4 Biztonságszervezés
7/5 Biztonsági alapmódszerek
7/6 IT biztonsági technikák
7/7 Rendelkezésreállás-menedzsment *
8 Minőségmenedzsment
8/2 Az információs rendszer minőségi követelményei
8/3 Adatminőség *
8/4 Szolgáltatásminőség *
8/5 Informatikai projektmenedzsment
9 Beszerzés és partnermenedzsment
9/2 Bevezetés
9/3 Az információs piac jellemzői (azaz honnan szerzünk be)
9/4 A követelményrendszer kialakítása (azaz mit szerezzünk be)
9/5 A beszerzés folyamata (azaz hogyan szerezzünk be) *


* Megjelenik bővítésként 2004 áprilisig!

Kiadói szerkesztő

Bujtár József

Szerkesztő

Hutter Ottó és Véry Zoltán

Szerzők

Babócsy László
Bartók Nagy János
Cziffra András
Csajági Dezső
Csudutov Csudinka
Gyimesi Gábor
Halassy Béla
Hollókövi Béla
Hornák Zoltán
Jenei Zoltán,
Papp Attila
Schwarzenberger Istvánné
Véry Zoltán

A frissítőszolgáltatás előnyei


Az A/5-ös formátumnak köszönhetően a kézikönyv jól áttekinthető, a cserelapos szerkezet megkönnyíti a lapok kivételét és a kiegészítések befűzését. A kézikönyvek aktualizálásáról a kiadó gondoskodik. A megrendelő automatikusan megkapja a kiadványok felújításait, egy felújítás ára nem haladhatja meg az alapkötet árának 50 %-át. Az aktualizáló szolgáltatás a megrendelő írásos lemondónyilatkozatával bármikor megszüntethető.

Formátum
A/5 kapcsos könyv kb. 6oo oldal, CD-ROM az első bővítéssel

Ár
35.000 Ft + áfa

A könyv megrendelhető !

Copyright © 2003 Management Kiadó
Last modified: 2003. december